WSTĘP do Dziennika Gorgola

Drodzy "CZYTONAUCI"

    myślę, że jest właściwe określenie dla czytelników mojego dziennika publikowanego na stronach Internetu - kiedyś jako młody chłopiec z zaciekawieniem czytałem kolejne odcinki powieści "Ostatnia noc w Ciudad Trujillo" opisującą zamach stanu na Kubie. Powieść ta była publikowana w odcinkach na ostatniej stronie Dziennika Zachodniego. Pewnego dnia pomyślałem sobie, aby moją stronę www wykorzystać na wspomnienia z mojego jak mówią często znajomi barwnego i pełnego różnych przygód życia. Z czasem doszedłem do wniosku, że strona www.gorpol.pl jest już przeżytkiem i pomyślałem o blogu.
   W kolejnych odcinkach opiszę moje przygody związane z obecnie wykonywanym zawodem fotografa lotniczego a także pracą w Fabryce Aparatów Elektrycznych "APENA", Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Sprzętu Elektrotechnicznego "ELGOS", Zakładach Szybowcowych, Studio Filmów Rysunkowych, Aeroklubie Bielsko-Bialskim, a także pracy w prywatnych firmach, w Polsce i poza Polską.  Przypomnę karkołomne początki lotniarstwa, przygody na szosie, w górach, w powietrzu, pod powierzchnią wody a także czasami mrożące krew w żyłach zdarzenia w których brałem udział i co najciekawsze wychodziłem z nich cało albo prawie cało. Szkoda tylko, że wziąłem się do pisania tak późno, bo wiele zdarzeń już trudno mi będzie w szczegółach opisać.

( Ostatnia noc w Ciudad Trujillo - Autor: Wydrzyński Andrzej (pseud. Morena Artur lub Kerrigan Mike W.)

Gdzie będzie się dało dołączę dokument w postaci zdjęć, a zacznę od pierwszego zdjęcia mojego brata Macieja wykonanego przeze mnie gdy miałem 7 lat.Umiałem już czytać, sam wywoływałem film, a zdjęcie kopiowałem na papierze chlor w kopiarce mojego wujka. Jako kuwety jednorazowo służyły mi talerze z serwisu rodzinnego firmy MEISSEN, które po pracy jako foto laborant wyrzucałem, aby rodzina się nie zatruła chemią. Przyczyna prosta - nie miałem kasy na kuwety. Takie to były moje początki jako fotografa.

  
Mój brat Maciej z naszym ulubionym pieskiem Żabką.
Pierwsze zdjęcie zrobione przeze mnie aparatem Baby Box firmy Agfa na film 4,5 x 6 cm.. Miałem wtedy z siedem lat.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bogumił Bereś - Diana wyznacza nowe kierunki w konstrukcji szybowców wyczynowych.

Zbójnik Jakubek i spotkanie integracyjne w Krynicy.

Prawie śmiertelne porażenie prądem podczas gry na koncercie.